Acte necesare întocmirii dosarului de admitere
Centrul Rezidențial și Adăpostul pentru Familii
-
Cerere din partea solicitantului;
-
Document din care să reiasă faptul că ultimul domiciliu a fost pe raza municipiului Bucureşti;
-
Adeverinţă de venit impozabil (Act de stare materială/financiară de la Circa/Administraţia Financiară);
-
Adeverinţă medicală din care să reiasă că nu suferă de afecţiuni cronice ce l-ar imobiliza la pat;
-
Adeverinţă medicală din care să reiasă că nu suferă de afecţiuni psihice, psihiatrice grave sau tulburări de comportament care ar periclita buna desfăşurare a activităţilor;
-
Certificat medical din care să rezulte că s-au efectuat analizele medicale: RBW, adeverinţă că nu suferă de leziuni pulmonare, test SIDA/HIV, examen coproparazitologic, adeverinţă medicală în care să se precizeze că nu suferă de boli infecto-contagioase;
-
Declaraţie pe propria răspundere că se va implica în procesul de integrare/reintegrare socio-profesională;
-
Cazier judiciar (nu vor fi admişi în centru solicitanţii cu cazier pentru săvârşirea infracţiunilor legate de propietatea privată-furturi, tâlhării etc sau infracţiuni legate de viaţa socială);
-
Adresă din partea D.G.A.S.P.C. de pe raza administrativ-teritorială unde solicitantul figurează cu ultimul domiciliu stabil prin care se atestă faptul că acestuia nu i se pot asigura protecţia şi îngrijirea în cadrul centrelor rezidenţiale de pe raza sectorului;
-
Declaraţie notarială a solicitantului din care să reiasă că nu deţine propietăţi, terenuri agricole sau locuinţă propietate personală sau acordată din fondul locativ de stat. Totodata se va menţiona că acesta nu are copii sau întreţinători legali. În cazul în care aceştia există, fiecare dintre ei trebuie să prezinte o declaraţie notarială cu motivele pentru care nu pot îngriji persoana solictantă şi să prezinte eventuale acte doveditoare (este permis în aceste centre accesul persoanelor care au contract de întreţinere sau orice act juridic încheiat între părţi din care să rezulte fără echivoc intenţia de a se obliga la întreţinere, cu condiţia de a se acoperi costul mediul lunar de întreţinere de către beneficiar sau persoanele care au obligaţia de întreţinere în urma încheierii acestor acte juridice);
-
Recomandare din partea angajatorului;
-
Adeverinţă de la locul de muncă, semnată şi ştampilată cu numele în clar a directorului/managerului şi responsabilului resurse umane, cu menţiunea postului, salariului lunar brut şi a perioadei angajării – determinată/nederminată;
-
Alte documente, în funcţie de specificul fiecărui caz.
-
Cerere din partea solicitantului sau reprezentantului legal;
-
Document din care să reiasă faptul că ultimul domiciliu a fost pe raza municipiului Bucureşti;
-
Declaraţie notarială a solicitantului din care să reiasă că nu deţine propietăţi, terenuri agricole sau locuinţă propietate personală sau acordată din fondul locativ de stat. Totodata se va menţiona că acesta nu are copii sau întreţinători legali. În cazul în care aceştia există, fiecare dintre ei trebuie să prezinte o declaraţie notarială cu motivele pentru care nu pot îngriji persoana solictantă şi să prezinte eventuale acte doveditoare (este permis în aceste centre accesul persoanelor care au contract de întreţinere sau orice act juridic încheiat între părţi din care să rezulte fără echivoc intenţia de a se obliga la întreţinere, cu condiţia de a se acoperi costul mediul lunar de întreţinere de către beneficiar sau persoanele care au obligaţia de întreţinere în urma încheierii acestor acte juridice);
-
Certificat medical din care să rezulte că s-au efectuat analizele medicale: RBW, adeverinţă că nu suferă de leziuni pulmonare, test SIDA/HIV (pentru persoanele cu vârsta până la 70 ani), examen coproparazitologic, adeverinţă medicală în care să se precizeze că nu suferă de boli infecto-contagioase, adeverință medicală din care să reiasă că nu suferă de afecţiuni psihice, psihiatrice grave sau tulburări de comportament care ar periclita buna desfăşurare a activităţilor;
-
Adeverinţă eliberată de I.N.M.L. cu privire la capacitatea de discernământ a persoanei în cauză, în situaţia în care echipa pluridisciplinară care efectuează evaluarea socio-medicală are îndoieli cu privire la starea de sănătate mintală a persoanei care solicită internarea (acolo unde este cazul);
-
Adeverinţă de venit impozabil (Act de stare materială/financiară de la Circa/Administraţia Financiară);
-
Copii ale actelor de identitate ale persoanei ce doreşte internarea şi ale persoanelor obligate la plata contribuţiei conform legii (soţ, soţie, copii, reprezentant legal sau persoane obligate la întreţinere în baza unor acte legale);
-
Certificat de naştere, certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, deces, dispoziţie de tutelă sau curatelă, acolo unde este cazul etc;
-
Copie de pe documentul care atestă încadrarea în grad de handicap (acolo unde este cazul);
-
Adeverinţă de venit a aparţinătorilor şi a membrilor familiei acestuia;
-
Ultimul talon de pensie, dacă este cazul;
-
Adresă din partea D.G.A.S.P.C. de pe raza administrativ-teritorială unde solicitantul figurează cu ultimul domiciliu stabil prin care se atestă faptul că acestuia nu i se pot asigura protecţia şi îngrijirea în cadrul centrelor rezidenţiale de pe raza sectorului;
- Alte documente, în funcţie de specificul fiecărui caz.